Trobentač
Peter Firšt (1998) je magistriral na Glasbeni
akademiji v Zagrebu, v razredu prof. Marina Zokića, preko programa Erasmus pa
je študiral tudi na Glasbeni akademiji Ferenc Liszt v Budimpešti.
Od leta 2019 je solo trobentač simfoničnega
orkestra Synchron Stage Orchestra Vienna, kjer sodeluje z dirigenti kot sta
John Williams in Hans Zimmer. Posnel je glasbo za filmske uspešnice James Bond:
No time to die, Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts, We can be
heroes, Lost in Russia, Promising young woman in druge, z orkestrom pa so bili
tudi nominiranci za najprestižnejšo filmsko nagrado Oscar.
Od leta 2022 je zaposlen v Zagrebški
filharmoniji. Kot gostujoči solo trobentač sodeluje tudi s Salzburško
filharmonijo in simfoničnim orkestrom RTV Slovenija. Je umetniški vodja in
trobentač Zagrebškega trobilnega kvinteta.
Kot solist je nastopil s pihalnim in
simfoničnim orkestrom Glasbene šole Celje, Celjskim godalnim orkestrom,
orkestrom Slovenske policije, baročnim orkestrom Akademije za glasbo v Zagrebu,
komornim orkestrom Liszt Ferenc, zagrebškimi solisti in Zagrebško filharmonijo.
Tekom šolanja je bil absolutni zmagovalec
tekmovanja Woodwind&Brass v Varaždinu, trikrat je zmagal na Mednarodnem
tekmovanju Davorin Jenko, na slovenskem državnem tekmovanju Temsig pa je prejel
tudi posebno nagrado za osvojeno najvišje možno število točk. Bil je tudi
polfinalist mednarodnega tekmovanja Citta de Porcia v italijanskem Pordenonu in
finalist mednarodnega trobentaškega tekmovanja v Budimpešti.
Skladatelj
in pianist Leon Firšt (1994) je iz kompozicije
magistriral na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri prof. Dušanu Bavdku.
Ustvaril je več kot 80 simfoničnih, komornih
in solističnih skladb, ki so bile večkrat izvedene na koncertih v Sloveniji in
po svetu. Je avtor operete Usanjano življenje, ki je bila v Bad Ischlu
predstavljena kot nova opereta iz slovenskega glasbena prostora v okviru
projekta JUMUM in nato izvedena še v Eggenfeldnu (Nemčija) in Celju. Za skladbo
Romantične duše za simfonični orkester je prejel nagrado občinstva na Keuris
composition contest na Nizozemskem. Skladbo je kasneje posnela in izvedla
Slovenska filharmonija. Za zbirko skladb za violino in klavir "Čarobni gozd” je
na mednarodnem skladateljskem tekmovanju "Artistes en Herbe” 2015 v kategoriji
senior prejel 3. nagrado. Za avtorski večer v organizaciji Glasbene mladine
Ljubljanske je prejel Prešernovo nagrado akademije za glasbo. Njegove skladbe
za mlajše glasbenike so pogosto izbrane za obvezne skladbe na raznih državnih
tekmovanjih, komorne in orkestrske skladbe pa so redno izvajanje s strani
najeminentnejših slovenskih glasbenikov (Slovenska filharmonija, Orkester RTV,
Kvintet Slowind, Komorni godalni orkester Slovenske Filharmonije…). V letu 2016
je napisal glasbo za celjski muzikal Veronika Deseniška, ki velja za eno
največjih glasbeno-gledaliških predstav v tem letu in si jo je do sedaj
ogledalo že več kot 25.000 gledalcev. Skladbo iz muzikala je posnel tudi
Simfonični orkester RTV, muzikal pa je prejel celjsko kulturno nagrado »Celjske
Zvezde«. Leta 2016 je na povabilo prof. Uroša Rojka sodeloval v projektu
”Leicht über Linz ”, kjer je ansambel za sodobno glasbo iz Baselske akademije
izvedel skladbo Point of awareness, ki jo je na njihovo naročilo priredil za
večji ansambel. Junija leta 2017 je bila skladba Koncertni tango, napisana za
trio Riverie in orkester Slovenske filharmonije, izvedena na otvoritvenem
koncertu festivala Imago Sloveniae na Kongresnem trgu v Ljubljani.
V njegovem opusu najdemo tudi komorno opero ”V
imenu ljubezni”, ki je bila izvajana v Ljubljanski operi in Lisztovi akademiji
v Budimpešti, scensko in filmsko glasbo. Leta 2017 je Mestna občina Celje Leonu
podelila nagrado »Kristalni grb« za izjemne
študijske uspehe. Je prejemnik Prešernove nagrade Univerze v Ljubljani
leta 2017. Leta 2018 je prejel glavno nagrado na mednarodnem tekmovanju »Banaue
International Music Composition Competition na Filipinih. Njegova skladba
Simfonični valček za simfonični orkester je bil avgusta 2018 izveden v
berlinskem Konzerthausu. Leta 2019 Slovenske filharmonije za svoj koncertni
abonma pri njem naročila skladbo Refleksije. Ob stoletnici Univerze v Ljubljani
je bila na osrednji slavnostni akademiji izvedena za to priložnost napisana
sedemstavčna suita Septem Artes Liberales za sopran, tri igralke, klavir,
ansambel tolkal, big band in simfonični orkester. Leta 2021 je napisal glasbo
za muzikal po motivih Lile Prap Kure in glasbo za mednarodno uspešen
dokumentarni film Divja Slovenija. Leon je tudi aktiven jazzovski pianist in
član zasedbe Funk fact.
Kontrabasist
Miha Firšt (1992) je študiral kontrabas na Akademiji
za glasbo v Ljubljani, Umetniški univerzi v Gradcu in Glasbeni akademiji v
Zagrebu.
Je član komornega ansambla Salzmusique, redno
nastopa v duu s pianistom Iztokom Kocenom, v opernih produkcijah Slovenskega
komornega glasbenega gledališča, koncertnih produkcijah Hiše kulture Celje,
sodeluje s kvintetom Slowind in Slovenskim godalnim sekstetom. Nastopa v sklopu
festivalov in ciklov kot so Festival Ljubljana, Srebrni abonma, Druga godba,
komorni festival v Mantovi, Celovški poletni festival, z glasbeniki kot so
Matej Haas, Nejc Mikolič, Mate Bekavac, Andrej Zupan, Irena Grafenauer, Božena
Angelova in drugi.
V letih 2016 – 2019 je bil solokontrabasist
simfoničnega orkestra Philharmonie Salzburg, od leta 2018 pa je
solokontrabasist orkestra Camerata Sinfonica Austria. Sodeluje tudi z
Berlinskimi simfoniki, Zagrebškimi solisti, Zagrebško filharmonijo,
Ljubljanskimi solisti, simfoničnim orkestrom RTV Slovenija, opernim orkestrom
SNG Maribor in orkestrom SNG Opera in balet Ljubljana.
Leta 2018 je kot gledališki performer
uprizoril monodramo Patricka Süskinda Kontrabas, trenutno pa nastopa v avtorski
monodrami Komedija o artu. Poučuje na glasbenih šolah v Ljubljani in Škofji
Loki. Od leta 2019 je direktor Hiše kulture Celje.