MARJAN LOBOREC in LENART KREČIČ KVARTET
MARJAN LOBOREC je v vec kot 40 letih udejstvovanja preigral skoraj vse zvrsti zabavne glasbe, predvsem pa ga je zanimal jazz. Igral je v številnih zasedbah doma in v tujini, nazadnje nekaj casa pri Greentown Jazz Bandu, potem pa ustanovil svojo skupino, s katero je veliko nastopal in posnel štiri zgošcenke. Na plošcah in številnih koncertih s svojo skupino in gosti, priznanimi slovenskimi jazz glasbeniki, združuje izkušnje svoje generacije z mladostno svežino mlajših jazz glasbenikov in ponuja poslušalcem nostalgicno obujanje main stream jazza, klasicnega jazzovskega muziciranja 50-ih in 60-ih let. Sedaj je ob njegovi 70letnici in 50-letnici delovanja na slovenski jazz sceni izšla njegova tretja, jubilejna
zgošcenka Final Decisions.
LENART KRECIC saksafonist, asistent Billiyju Harperju in Reggiju Workmanu Lenart Krecic, rojen leta 1982 v Ljubljani v Sloveniji, je zacel svojo glasbeno pot z igranjem klavirja pri sedmih letih. Ob vpisu v gimnazijo je zacel igrati saksofon. Dve leti za tem je bil sprejet na Oddelek za Jazzovsko glasbo na Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani, na kateri je maturiral iz glasbe leta 2002. Med šolanjem na Srednji Glasbeni šoli je zacel nastopati zevropskimi glasbeniki po Sloveniji, Hrvaški, Srbiji in Italiji. Poleti 2002 ga je na
delavnici Jazzinty v Novem Mestu Reggie Workman, profesor na New School University, povabil na študij v New York, kamor se je vpisal jeseni 2003. Lenart dela z Billyjem Harperjem, Reggiejem Workmanom, Georgeom Garzonom itd. Imel je že nekaj koncertov na katerih je sodeloval z glasbeniki: Reggie Workman, Jason Hwang, Chico Freeman, Wynard Harper, Awery Sharp, Benny Powel, Joe Chambers, Billy Harper, Cecil Bridgewater, Yayoi
Ikawa, Keyon Harold v New Yorku in New Jerseyju.
KLEMEN KRAJC, kontrabasist in bas kitarist, rojen 7.3.1975. Leta 2002 se je vpisal v glasbeno šolo Logatec, kjer se je zacel uciti bas kitaro pri Sašu Borovcu in je naslednje leto nadaljeval s kontrabasom pri Matjažu Zorku. V letih 2004 - 2009 je študiral kontrabas pri prof. Uliju Langthalerju na Deželnem konzervatoriju v Celovcu – smer jazz. Za casa izobraževanja v GŠ Logatec, se je spoznal z Igorjem Bezgetom, ki ga je navdušil nad jazzom. V preteklosti je sodeloval na razlicnih jazz delavnicah; pri Reggiju Workmanu, Brucu Gertzu, v Udinah ter New School Veneto pri Andyu McKeeju in Johnu Rileyu, Jerryju Bergonziju ter raznih drugih jazz seminarjih in workshopih. Sodeluje in snema tudi z mnogimi glasbeniki: Gašper Peršl, Igor Bezget, Drago Gajo, Blaž Jurjevcic, Peter Mihelic, Stjepko Gut, Dominik Kranjcan, Lenart Krecic, Primož Grašic, Tone Janša, Klemen Kotar, Klemen Smolej, Blaž Trcek, Gašper Bertoncelj, Jaka Pucihar, Perpetuum Jazzile, Primož Fleischman, Marjan Loborec, Jani Moder,
Igor Lumpert, Jure Pukl, Miro Kadoic, Howard Curtis, Miles Griffith, Aljoša Jeric, Gregory Dudzienski, Geordie F. Kelly, Christopher Koroshetz, Gwen Hughes, Maasej Kovacevic, Marko Crncec, Jadranka Juras, Zoran Škrinjar, Kristina Oberžan, Irena Vidic, Duwai Orchestra, Prava ... Obcasno sodeluje z Big Bandom RTV, Big Bandom in orkestrom SV, kjer je tudi zaposlen, ter na koncertih in snemanjih drugih zvrsti glasbe.
Glasbena pot DEJANA LAPANJE – akademsko izobraženega kitarista (magisterij iz jazz kitare), producenta in tonskega tehnika – je stkana iz številnih žanrskih tokov in okljuk, udejstvovanja v brezštevilnih 'mainstreamovskih' in alternativnih projektih ter glasbenih združbah, ki pricajo o vsestranskem in eklekticnem ustvarjalcu. Kalil se je v kultnih skupinah kot sta bili Projekt mesto ter Olivija (skupaj z Galom in Severo Gjurin, s katerima obcasno še vedno muzicira) ter škofjeloški progresivni rock zasedbi Ulixes. V zadnjih nekaj letih je odre brusil družno z vsem znanimi Laibachi, Terrafolki, Vladom Kreslinom, Vlatkom Stefanovskim, Vaskom Atanasovskim, jazzovskim orkestrom The Fool Cool Orchestra ter številnimi drugimi priznanimi glasbenimi ustvarjalci iz domacih in tujih logov. V avantgardno glasbeno srenjo
stopa tudi kot bobnar impro kolektiva Bast, tolminske etno progresivne SalamandraSalamandra ter šansonjerskega Ansambla Ankaran. Lani je pri založbi Sedvex izdal samostojni prvenec Ni casa za preroke, na katerem je obelodanil enajst skladb, ki igrivo precijo žanrske kalupe, odsevajo izrazito glasbeno subtilnost in izjemno nadarjenost (plošco je skoraj v celoti aranžiral, odpel, odigral, posnel, sproduciral in tonsko oblikoval
kar sam), s cimer se je vpisal med najprodornejše domace snovalce imenitnih godb.
Pheasant`s song/ Igor Lunder
The little Cynic/Gregor Ftičar
Silent Sights/ Lenart Krečič
Town Beat/ Dominik Krajnčan
Final Decisions/ Lenart Krečič
Peace Above/ Lenart Krečič
Tears of Happiness/ Dominik Kranjčan